torstai 10. tammikuuta 2013

Angry Birds - Todella vihainen lintu

Nyt mun on valitettavasti pakko tehdä tälläinen purkautumis / mielipide postaus...
Kirjauduin juuri äsken verkkopankkiin ja voi luoja.
Sain niin suuren viha-inhotus-ärsytys tunteen päälle että voi luoja.
Vihainen lintu todellakin täällä ruudun toisella puolella lentelee!

Nyt alkaa jo ampua vähän yli tämä villitys.
Pitääkö joka paikkaan tunkea jokin tällä hetkellä suosiossa olevaa...?
Ymmärrän kyllä, joku voi olla koko sydämensä kyllyydestä henkeen ja vereen fani, 
minä en kuitenkaan lukeudu tähän kastiin. 

Tässä:


Angry Birds -hahmot nyt Osuuspankin maksukorteissa!

Linnuilla maksaminen onnistuu nyt helposti!
Nyt voit vaihtaa nykyiseen korttiisi kuvaksi suositun Angry Birds -hahmon. 
Halutessasi voit myös hakea täysin uutta korttia Angry Birds -hahmolla varustettuna. 

Kuva on saatavilla seuraaviin kortteihin:

OP-Visa Electron (punainen hahmo)
OP-Visa Debit (keltainen hahmo)
OP-Visa (musta hahmo) 
 

Kullekin korttityypille on olemassa vain yksi kuvavaihtoehto. 
 Jos käytössäsi on esimerkiksi OP-Visa Electron ja haluaisit korttiisi keltaisen hahmon, 
voit hakea Electronin tilalle uutta OP-Visa Debit -korttia. 
Angry Birds -kuvia on mahdollista saada lokakuulle 2015 asti. 

Eipä sillä juurikaan mielestäni ole väliä millaisella kortilla maksaa, 
mutta jotenkin tuntuu niin hassulta, 
ei minun lapsuudessani ollut äidillä my little pony kuvioista pankkikorttia 
vain sen takia että se oli silloin in juttu..
Mitä sitten kun tuo Angry Birds ei olekaan enää hitti juttu...?
Ja maksukortti kun on voimassa useamman vuoden 
sen uusimisen tai hankkimisen jälkeen...

Tämä nyt oli tälläinen... Pahoittelut.. 
Mutta mitä mieltä sinä olet asiasta? 
Kerro ihmeessä, 
tämä oli vain minun näkemykseni lyhyesti asiasta 
ja innolla kuulisin myös muiden mietteitä...

2 kommenttia:

  1. Hehe! Mä taas haluan ehdottomasti maksaa ostoksia vihaisella linnulla. Kortti siis pistetty tilaukseen :D Ja siis saan sen vasta sitten, kun buumi on todennäköisesti jo ohi... mutta kyllä kai mun lompakkoon silti yks söpö irvistäjä mahtuu.

    Ja lopuksi täytyy kyllä sanoa, että Rovio on kyllä osannut takoa silloin, kun rauta on kuumaa! Hieno juttu!

    VastaaPoista
  2. joo siis minä olen myös nyt sitä mieltä ollu tässä jo pari-kolme kuukautta, että menee yli ja pahasti. Kaikki mahollinen tuote alkaa olla äkästä kanaa ja noh..villitys kesti meidän esikolla kokonaista neljä kuukautta, joten eiköhän se muillakin lopu yhtä nopeeta. Kohta on kuppi nurin pahemman kerran..en tykkää en. rovio polkee paskaan ja pehmman kerrn kun näin paljon tuotteellistaavat tätä touhua.

    VastaaPoista